top of page

Kako da napravite sami svoj ketering

Ketering je veoma efikasan ukoliko pravite proslavu ili imate neku prezentaciju. Za diplomski moje cerke htela sam da angazujem profesionalce, medjutim kada sam cula za cenu odustala sam i odlucila da se sama pozabavim time. Iskreno nije potrebna neka specijalna veština, sve sto je potrebno je malo mašte i vremena. Za početak treba da napravite spisak gostiju, da bi ste znali odprilike koliko hrante treba da napravite ili kupite. U bolje snadbevenim marketima mozete da kupite aluminijumske ovale, plastične tanjirice, čačkalice i plastične čase. Kada to nabavite sledece sto treba da uradite je da nabavite ili napravite hranu ja sam se odlučila za sledeće:

-kiflice 1kg koje sam naručila iz pekare

-heljda trougliće oko 1kg takodje naručene

-korpice punjene sa sirom, koripice sam kupila a kuglice od sira sam napravila ima raznih recepta samo potrazite na internetu

-snedviče koje sam sama napravila od tost hleba i raznih suhomesnatih i mlečnih namernica

-suhomesnate proizvode

- slatkis uvek se nadje neki slatkis koji moze da se napravi a ne trazi puno vremena i para

Kada sve to nabavite prelazimo na zanimljiviji deo ukrasavanje

1 oval sam napunila sa kiflicama i heljda trouglićima nema neka posebna nauka samo redjajte krenula sam od kiflica u sredini a zatim sam dodala heljda trouglice levo i desno

2 oval sam napunila sa korpicama,sendvičima i dodala sam tri heljdina trouglica da razbijem monotoniju. U sredini sam isekla pola narandze i na cackalice sam naredjala maslinke.

3 oval je sa suhomesnatim proizvodima,samo redjajte redom sve dok ne napunite oval.

4 oval sa slatkisima, moze da bude razno ja sam uzela samo jedan slatkis iseckala naredjala i u sredini sam isekla jabuku a na nju sam cackalicom naredjala groždje.

Ova količina hrane bila je dovoljna za 10 - 15 osoba. Budite inovativni i kreativni, nemojte da bacate pare na nesto sto sigurno mozete da uradite sami. ;)

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page